Wie ben ik? Wat doe ik?

Wie ben ik?
Wat leuk dat jullie op mijn blog gekomen zijn en geïnteresseerd zijn in gezond eten en je optimaal gezond willen voelen.

Ik ben Karin Keijzer en moeder van twee fantastische kinderen, een meisje en een jongen. Thamar is 7 jaar en dol op voetbal en helpt graag mee in de keuken. Marijn is 4 jaar en evenals Thamar dol op voetbal.

Zelf, ben ik een fanatieke sporter en behaal mijn sportieve doelen graag. Ik sport 4 a 5x in de week om mijn conditie op peil te houden en doe veel aan krachttraining. Ik doe dit preventief, omdat ik hypermobiel ben en omdat ik anders uit ‘elkaar zal vallen’. Nee hoor grapje. Natuurlijk doe ik ook aan krachttraining om de vetverbranding te stimuleren en om een beter gevormd lijf te krijgen.

Toen ik zwanger was van Marijn woog ik aan het eind (niet schrikken) 110 kg!!!! Hoe ga ik dat er ooit weer af krijgen dacht ik toen. Ik ben gaan experimenteren met voeding en beetje bij beetje gingen de kilo’s eraf. Ik ben van mening dat je geen dieet moet volgen, maar je leefstijl moet gaan aanpassen en wel op zo’n manier dat je vol kunt houden. Inmiddels zijn er meer dan 30 kg af en ben ik enorm trots op mezelf!!!! Vorige zomer stond ik voor mijn kledingkast mijn kleding te passen en alles was gewoon twee maten te groot. Jieeehaaaa!!! Ik heb geshopt bij het leven en dat gaf een heel goed gevoel.

Wat doe ik?
Hierdoor was mijn interesse gewekt in de studie gezondheidscoach.
Ook heb ik dit jaar de opleiding Remedial Health voedingscoach gedaan.  Verder heb ik veel ervaring met het trainen van jeugdige en volwassen sporters. Ook op dit gebied kan ik je wat adviezen geven.

DSC01404

Het Remedial Health Plan programma gaat uit van drie standpunten:
1. Mentaal 2. Fysiek 3. Moleculair

Mentaal
Het Remedial Health Plan verbetert je slaap, concentratie en geheugen. Ook je humeur en je zelfvertrouwen gaan merkbaar vooruit. Kortom: mentaal word je sterker en emotioneel stabieler.

Fysiek
Je raakt vetmassa kwijt, versterkt de ‘vetvrije massa’ en werkt aan je botten en gewrichten. Maar met het Remedial Health Plan bevorder je ook gericht de (samen)werking van je organen.

Moleculair
Wie meer energie wil en er jonger uit wil zien, moet de stofwisseling in de cel optimaliseren. Het Remedial Health Plan helpt je om ook op dit moleculaire niveau het juiste evenwicht te vinden!

Geen dieet/geen hype
Het Remedial Health Plan is geen dieet, geen programma om snel af te vallen en al helemaal geen hype. Het Remedial Health Plan helpt je namelijk om de spreekwoordelijke ‘gezonde geest in een gezond lichaam’ te krijgen. Dat je daarbij overtollig vet kwijtraakt, is mooi meegenomen – en voor velen stiekem misschien wel dé aanleiding om het plan te volgen – maar het is vooral een logisch bijproduct van de totaalaanpak.

Wat kan ik voor je betekenen?
Mocht je willen kijken of je optimaal gezond bent, kun je bij mij een vragenlijst invullen. Vandaar uit ga ik je een individueel advies op maat geven. Het doel hiervan is dat je begrijpt waarom je waar aan moet werken en hoe je dat doet. In de meeste gevallen zal ik je ook voorzien van voedingssupplementen om tot op celniveau de juiste resultaten te boeken. Deze supplementen kun je bij mij bestellen. Deze supplementen komen dicht bij de menselijke eiwitten en worden beter opgenomen in je lichaam dan de vitamines en mineralen die je bij een drogist koopt, omdat deze vol zitten met o.a. vulmiddelen en niet-actieve stoffen. Wat je met het advies doet, is nu geheel aan jou. Dit is zonder twijfel de lastigste stap, maar omdat je je binnen slechts enkele weken al duidelijk beter, fitter en alerter voelt, blijft je motivatie hoog. Hierdoor ga je meer ondernemen en val je ook af. Uiteraard kun je met vragen altijd terecht bij mij.

Na een aantal weken vullen we de vragenlijst opnieuw in en kijken we samen hoe je je voelt en wat er veranderd is en waar ik je nog meer kan bijsturen.

 

 

 

Geef een reactie

