Gevulde paprika met Indonesische twist

10
Vandaag versie 2.0 van mijn gevulde paprika. Ik dacht, ik doe het deze keer anders. Ik probeer het een keer op z’n Indonesisch! Ik moet zeggen dat ik deze variant ook heel erg lekker vind. Mijn dochter zei al dat dit de lekkerste gevulde paprika was die ze ooit had gegeten. Hihi, zeker voor herhaling vatbaar dus.

Ingrediënten

  • gehakt
  • ketjap
  • zoete chili saus
  • tauge
  • paprika’s
  • courgette
  • ei / eivervanger

Bereidingswijze
snijd de paprika’s doormidden en haal de zaadlijsters eruit. Doe het gehakt en het ei/ de eivervanger in een kom en voeg de ketjap en de chili saus naar smaak toe. Snijd de courgette in kleine stukjes en voeg dit samen met de tauge toe aan de gehaktmix. Vul de paprika’s met het gehakt en de groenten. Doe het 30 minuten in de oven op 200 graden. Je kunt er evt. nog een beetje zilvervliesrijst bij doen.

Eet smakelijk!

11

Geef een reactie

