Trifle Nakd

59 trifle nakd.jpg

Elke zaterdag hebben mijn man en ik afgesproken om om de beurt iets bijzonders voor het hele gezin te koken. Even eten met aandacht en tijd voor elkaar. Door de week heb je het vaak druk en heb je niet veel tijd om iets origineels te bedenken.
Deze traditie hadden we al een keer ingevoerd, maar is er natuurlijk weer bij in geslopen. Druk, druk, druk, je kent het wel. Afgelopen zaterdag was ik aan de beurt en bedacht een lekker toetje. Ik eet eigenlijk nooit toetjes, dus nu moest ik enorm mijn best doen om iets te bedenken zonder lactose.
Ik besloot te gaan prutsen met Nakd. Ik maalde een reep met aardbeien fijn en legde deze onderin het glas. Frambozen vlogen door de blender en ik besloot deze door de Creamy Moments te mengen. Ook leuk voor het roze kleurtje. In mijn koelkast vond ik nog wat blauwe bessen en opnieuw vloog er weer fruit door de blender. Dit kon nog best eens wat gaan worden. Zo stapelde ik laag voor laag op. En een paar blauwe bessen als topping en het smoelt gelijk een beetje leuk.

Ze kunnen in ieder geval niet zeggen dat ik niet mijn best gedaan heb, hahahaha. En over dat roze kleurtje….ik heb er geen opmerkingen over mijn  mannen gehoord! Het  ging er vast in als “koek”!

Tip: Neem wel een iets kleiner glaasje, want ik vond het best machtig.

Heb jij ook een leuk Nakd recept die je met me wil delen. Voel je dan vrij en stuur eens een mailtje naar superfoodwoman@gmail.com

Geef een reactie

