Kokosyoghurt met appeltaart

70-appeltaart-havermout-yoghurt

In mijn vorige blog staat het recept voor de suikervrije appelplaattaart. https://superfoodwomanblog.wordpress.com/2017/03/05/havermout-appel-plaattaart/
Ik heb deze appelplaattaart gebruikt voor dit toetje.  Ja lees, beter een toetje dan een ontbijtje. Ik mocht afgelopen zondag lekker uitslapen en kwam om 10:00 uit mijn bed gerold. Gut wat was dat lang geleden zeg. Koffietijd dus. Ik dacht, ik combineer die twee een keertje hahahaha. Maar ik heb er geen spijt van gehad. Wat een waanzinnig idee was dat.

Wat heb je nodig?

  • Appeltaart of appelcrumble
  • Kokosyoghurt
  • Kaneel
  • Klein scheutje ahornsiroop

Bereidingswijze
Gebruik de warme appeltaart. Is ie al afgekoeld, warm dan een klein beetje in 45 seconden in de magnetron op. Plaats de appeltaart onderin het glas. Doe de kokosyoghurt er boven op. Schenk een scheutje ahornsiroop langs de rand van het glas. Doe er een tweede laag kokosyoghurt bovenop. Garneer het met wat appeltaart kruimels.

Heb je nou geen zin om een hele appelplaattaart te bakken, kijk  dan eens naar het appelcrumble recept. https://superfoodwomanblog.wordpress.com/2017/01/02/appel-crumble/

Ik ben benieuwd naar jullie creaties. Heb je een leuke creatie mail dan je foto en je recept naar superfoodwoman@gmail.com. Ik plaats ‘m dan met je naam op de site.
Wil je meer creaties met kokosyoghurt zien, kijk dan eens op mijn instagram http://www.instagram.com/karinkeijzer/

 

 

Geef een reactie

