Chia pudding met aardbei framboos

66-bosbessen-chia

Ingrediënten:

  • 300 ml. ongezoete amandelmelk / kokosmelk / havermoutmelk
  • 3 eetl chia zaadjes
  • Vanille proteine
  • aardbeien en frambozen naar behoefte

Bereidingswijze:
Laatst experimenteerde ik al een keer met een chocolade chia. Ik ben een vrouw en hou nou eenmaal van chocola. Ik kan er ook gewoon niks aan doen.
Deze keer kies ik voor een frambozen chia pudding.
Je neemt wat ongezoete amandelmelk met daarin een schepje vanille proteine en wat aardbeien en frambozen. Dit mix je door elkaar in de blender. Daar doorheen roer je 3 eetlepels chia zaadjes.
Heel handig is dat je het een avond van te voren al klaar maakt en in de koelkast zet. Ik heb ’s ochtends nog nooit zo snel een ontbijtje voor mijn neus gehad hahaha.

Wil je nog meer weten over de effecten van chia zaadjes lees dan nog eens https://superfoodwomanblog.wordpress.com/2017/03/01/chocolade-chia-pudding

Voor meer leuke chia ideetjes en e.a. lekkere recepten:
http://www.instagram.com/karinkeijzer/

 

Geef een reactie

