Oranje boven

Oranje boven, Oranje boven, leve de Ko-o-ning!

Deze week benoem ik bij deze tot de week van Oranje. Vorig jaar waren we in Costa Rica op vakantie en het jaar daarvoor in Bali. Wat geweldig als ik daar nog aan terug denk. Dit jaar blijven we helaas thuis en vieren we gezellig Koningsdag, dus heb ik mijn creatieve brein gebruikt om er iets leuks van te maken. Inmiddels is dit al een heel activiteitenschema geworden en is de week al weer aardig vol gepland. Hoe snel kan het gaan?

Vanmiddag komen de kinderen van mijn vriendin spelen en maken we er al vast een Orange party van. We gaan namelijk Orange cookies maken.

Vanavond mag ik naar een boekpresentatie in Hilversum: Geluk zit niet in een sixpack. Het eerste exemplaar wordt uitgereikt aan Inge de Bruijn, gouden medaille winnares van de Olympische Spelen in Sydney 2000. Nou hoe leuk kan dat zijn om daarbij karin oranje bovenaanwezig te zijn als voormalig zwemster. Als dit geen Oranje boven is, dan weet ik het ook niet meer.

Ik ben natuurlijk ook heel erg benieuwd naar het boek van Irma van de Pol. Een biografie lezen vind ik altijd erg leuk.
De dresscode voor vanavond is sjiek op sneakers. Dat moet helemaal goed komen, want dat is helemaal mijn ding. Ik denk alleen dat ik toch die oranje boa maar even af doe.

Ik mag een blog gaan schrijven voor Eet het beter van Annemiek Statz.  Binnenkort kun je daar dus mijn recensie gaan lezen.
De week kan niet beter beginnen dacht ik zo. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.

Ook zal er een heerlijk wortel-paprika soepje voorbij gaan komen en heb ik een leuk ontbijtje/ toetje bedacht voor de komende week.

Ik heb zelf ook nog wat te vieren, want op 29 april ben ik namelijk ook nog jarig. Een week vol feestelijkheden dus. YOLO!

En als klap op de vuurpijl heb ik een Koningsdag winactie bedacht en deze komt vanavond online. Je kunt meedoen door mijn pagina en bericht te liken op facebook. Mocht je het leuk vinden mag je het bericht delen. Zo helpen we elkaar een stukje verder en maken we allemaal Orange Best Friends, toch?

Fijne Koningsdag al vast! Let’s party!

 

 

 

Geef een reactie

