Carpaccio rolletjes

20160607_125027

Party time!
Deze week ook zo genoten van het mooie weer! Ik wel. Hier en daar rook ik al weer de bbq en hoorde ik allerlei mensen die een heel gezellig tuinfeestje hadden.
Binnenkort is het bij ons ook zo ver. We zijn dit jaar 10 jaar getrouwd  en  we zijn nu allebei 40+ en dat moet gevierd worden!

Steeds meer mensen om ons heen doen aan de lijn, dus we laten dit jaar de taart zitten. Anders zijn wij degene die nog een week taart moeten eten. Sorry lieve vrienden, die me ook volgen, maar dan weten jullie dit al vast.
Maar ja, welke hapjes verzin je dan?

Vandaag heb ik de gevulde carpaccio rolletjes uitgeprobeerd en ze zijn goed gekeurd. Ik wil het recept graag met jullie delen.

20160607_113704

Ingredienten:

  • carpaccio
  • sla
  • pijnboompitten
  • parmezaanse kaas
  • evt. een klein beetje truffel dressing.

Bereidingswijze:

  • Haal de carpaccio stukjes los van elkaar. Je moet hier wel even geduld voor hebben.
  • Vul de carpaccio met een sla soort naar keuze, pijnboompitten, evt. parmezaanse kaas en evt. een klein beetje truffeldressing. Neem een klein beetje sla, anders scheurt de carpaccio doormidden tijdens het oprollen.
  • Prikkertje erin en smullen maar!!

Allergie-informatie
Zonder de kaas is het recept paleo-proof. In de truffeldressing zit geen tarwe, dus is het ook glutenvrij!

Nu maar hopen dat mijn gasten dit recept ook goedkeuren…..Ik heb in ieder geval heel veel zin in het feest!!!

 

Plaats een reactie